TOTALITÁRNE ZRIADENIE NA SLOVENSKU v minulosti hrozí opäť ... alebo pokračovanie v "Zakázanej archeológii" a ďalšie zaujímavé informácie (4. časť)...
Pripravili sme článok, ktorý nie je pre milovníkov červených knižníc a je potrebných viac ako 2 minúty sústredenia ...
Dnes netradične začneme krásnymi slovami z textu autora Pavla Jursu, skladby legendárnej slovenskej hudobnej formácie Elán - Čakám ťa láska ...
"Videl som lásku raz vo sne kráčať lúkou dúhovou, jej krehký hlas na krídlach niesol tónov pár, zlatisté slnko si nápev piesne tíško húdlo s ňou, ja som sa krásou opájal ..." Proste toto sú úžasné texty skvelých skladieb, vyjadrujúce to, čo dnes mnohým chýba ... zmysel pre krásu, dobro a pravdu ...
Na Slovensku nám vyrastajú generácie po roku 1980, z ktorých mnohí jedinci ako psychopatickí a sociopatickí maniaci (zamestnaní často v štátnych a silových zložkách, bankách, právnických povolaniach, všade a pod.), nesú v sebe stopy duchovnej a genetickej kvality nacistov a fašistov s vyžarujúcim mrazivým chladom bez ľudskosti, viď nové archetypy karikatúr jedincov ako Himmler, Goebbels, Heydrich, Göring, Müller a pod. Akurát majú iné meno a priezvisko a svojskú fyzickú podobu. Snažia sa zastrašovať ľudí demonštráciou sily, presne ako nacisti, fašisti, formácie SS, či Gestapo ... My píšeme najmä o duchovnej kvalite bytosti, ktorá sa prejavuje v hmote. Môžu sa kľudne uraziť, nech sa páči. Najmä mladé generácie vo veku 25 - 40 rokov (česť výnimkám) ... sú nositeľmi nevyzretosti pre demokraciu, nihilizmu, ničotnosti, lenivosti, nedostatočného pravdivého poznania, vytvárajú v spoločnosti spodinu a mravný odpad, vytvárajú okázalú karikatúru demokracie vo forme totalitárnych formácii, vyložene škodia svojmu okoliu ... česť patrí všetkým výnimkám, ktorých je menšina ...
V súčasnosti je možné skromne uviesť podľa toho, čo naznačujú impulzy z duchovného pozadia, že existujú určité uvedené entity snažiace sa o totalitárne zriadenie na Slovensku, podporované temnou stranou sily v našej úrovni reality. Ide najmä o politický subjekt progresívne Slovensko.
Na základe informácii z duchovného pozadia sveta je evidentné, že hrozia aj teroristické útoky na popredných predstaviteľov Slovenskej republiky. Zložky, ktoré by mali prijímať potrebné opatrenia sú zatiaľ nedostatočné a nepružné ... nie je eliminovaný vnútorný nepriateľ Slovenskej republiky ...
Podobne tak je katastrofou pre nás Slovákov, že stále nemáme ani koncepciu priaznivého vývoja na Slovensku ani na 5 rokov, nie to ešte na 30 rokov a dokonca máme vo vláde poniektorých analfabetov, ktorí tvrdia, že koncepciu na 30 rokov ani nepotrebujeme ... Nemáme ani len teoretické návrhy ...
...........................
Ideme k hlavnej téme článku, ktorá mnohých zaujíma a pripomeňme si záver tretieho pokračovania článku na tému zakázanej archeológie zo dňa 10. augusta 2024 :
Mimoriadny význam má nasledovný artefakt. V troskách starého arménskeho mesta Tuspa (dnešné Toprakkale v Turecku), severne od jazera Van, bol nájdený artefakt napodobňujúci lietajúci stroj konštrukciou podobný turbovrtuľovému lietajúcemu stroju z reliéfu na náhrobnej doske sarkofágu z Chrámu nápisov v Palenque. Artefakt je dlhý 22 cm a má priemer 8 cm. Dnes je uložený v depozite Archeologického múzea v Istanbule. Vek bol odhadnutý na 1000 rokov, opäť je však tento odhad chybný. Mesto Tuspa leží v oblasti pôvodného domova Ásov (predkov Germánov), z ktorého boli vyhnaní na sever Európy po porážke vo vojnách Bohov a démonov pred cca 18.000 rokmi. Ásovia boli spojencami Atlanťanov o tom niet žiadnych pochýb a Mezoamerika bola vo svojej dobe súčasťou atlantského obrovského cisárstva. Vtedy vieme pochopiť logicky vyššie uvedenú podobnosť konštrukcií oboch typov lietajúch strojov. Artefakt z Tuspy je skutočne zaujímavý, ako model, u ktorého sa bohužiaľ nedochovala vrtuľa ani kryt kabíny pilota, či krídla. Problém určenia veku spočíva najmä v nesprávnom určení materiálu pri zhotovení artefaktu. Ide o hlinu, alebo terakotu, najpresnejšie je v takomto prípade použiť luminiscenčnú metódu so spoľahlivou kalibráciou.
V roku 1898 bol v starom hrobe nedaleko egyptskej Sakkary nájdený drevený model lietadla s krídlami, ktorý je dnes uložený v Egyptskom múzeu v Káhire pod katalógovým čislom 6347. Model váži 39,12 kg a rozpätie krídiel je 18 cm. Dĺžka trupu je 14 cm a pôvodne bol interpretovaný ako vták.
........................
Dnes pokračujeme štvrtým článkom na túto zaujímavú tému ...
Až Dr. Messiha správne identifikoval tento model lietadla s chýbajúcimi chvostovými výškovkami. Presne tento model hornoplošníka je systémovo zhodný s niektorými typmi lietadiel, ktoré sú napodobnené na "letisku" nájdenom Dr. R. Hoverovou v egyptskom Abydose (písali sme o tomto náleze v predchádzajúcich článkoch), ktoré sú zjavne produktom atlantskej technológie. Z dostupných informácii vyplýva, že Atlanťania s obľubou používali pre osobnú dopravu klzáky s krídlami poháňané lúčami energie nazývanej "Navaz" vyžarovanej pohyblivým emitorom, ktorý tak umožňoval nielen pohyb smerom vpred, ale aj zmenu výšky letu.
V oddelení zlatých šperkov kolumbijského Štátneho múzea v Bogote bolo identifikovaných niekoľko šperkov z masívneho zlata v podobe malých modelov lietadiel s krídlami rôzneho tvaru. Áno, čítate dobre. Ide o zlaté šperky. Tieto modely odpovedajú súčasnému stavu vývoja leteckej techniky, no aj napriek tomu boli pôvodne nesprávne archeológmi označené za kultovné predmety, včely, vtákov, raje, a ďalšie. Je na mieste upozorniť aj na ďalšie nálezy uložené v štátnej banke v Bogote, u pátera Crespiho a u objaviteľa podzemného komplexu v provincii Morona - Santiago, Juana Moricza. Zlatý šperk v tvare lietadla bol taktiež nájdený v panamskej provincii Chiriqui v starých hroboch neďaleko osady Bugaba. Takýchto artefaktov na Zemi nájdeme aj viac, akokoľvek sa nám to zdá neuveriteľné.
Motívy lietajúcich strojov rozličných konštrukcii nachádzame na početných babylonských a asýrskych pečatných vojenských plastikách, vytvorených na balvanoch či skalných stenách v Perzii, Pakistane, Indii aj po celom americkom kontinentne. Niektoré z týchto plastík znázorňujú vznášadlá, lietajúce plošiny či štíty (paatoowaty, saubhaapury), iné zase lietajúce stroje typu vimaany Shakura. Príkladom je plastika na skalnej stene neďaleko Behistúmu s vysekanými textami. Plastika zobrazuje boha Óhramazda prelietavajúceho nad zástupmi zajatých odbojných kráľov a údajne pochádza z doby Dareia. Výjavy na pečatnom valčeku z Lagaša z časov Sargona Akkadského poukazujú na boha Etana, letiaceho v lietadle typove zhodnom s vimaanou Shakuna je vo výjavoch asyrských a babylónskych valčekov tak častý, že logicky muselo ísť o jav značne frekventovaný.
Ďalšie dôkazy o lietajúcich strojoch prinášajú kódex Boturuni, ale nájdeme ich aj v aztéckom kódexe Borbonicus, ktoré sú uložené v Paríži. Kresby jasne poukazujú na štylizované prúdové vznášadlá, leitajúce plošiny a jednomužné lietajúce celuly.
Medzi kmeňmi indiánskych kultúr Severnej Ameriky, najmä v oblasti západných území pri pacifickom pobreží, existovala hlboko zakorenená tradícia uctievanie "Hrmiaceho vtáka". Dodnes je táto tradícia živá u západokanadských Tinglitov a je zaznamenaná v mnohých motívoch skalných kresieb a aj na textíliách. Dokladom rozšírenia kultu "Hrmiaceho vtáka" je geoglyf doposiaľ zachovaný v Georgii, ktorý je takmer zhodný s tým, ako sa javila vimaana Shakuna z pohľadu, teda perspektívy človeka stojacieho na zemi. Silný hluk, ktorý musela vimaana počas letu vyvíjať svojimi motormi a spaľovacou tryskou, nepochybne považovali predkovia lovcov za zvuk hromu.
Letecká technológia staroveku sa pravdepodobne vyvíjala v rámci rovnakých trendov ako aeronautika 20. storočia, avšak zjavne oveľa pomalším tempom. Pri podrobnom štúdiu artefaktov a s tým súvisiacou analýzou je možné odhadnúť, že najprv boli konštruované lietadlá poháňané ťažnou vrtuľou roztáčanou elektromotormi, získavajúcimi elektrinu transfromáciou slnečného žiarenia. Časť leteckého parku bola postupne vybavená najprv kombinovaným parovzdušným pohonom (zmes vysokotlakej pary a tlakového vzduchu) a neskôr bol tento systém doplnený o spaľovaciu komoru a rotačné kompresory, ktorými boli nahradené pomerne masívne parné stroje. Takúto kombináciu paroplynového pohonu mala najmä konštrukcia lietajúceho stroja vimaanika Shakuna.
Technicky zdatný čitateľ si automaticky položí otázku, akým druhom paliva boli poháňané tieto typy lietadiel? Spis Vimaanika Shaastra, ale aj diela bádateľov Scott - Elliot, Childress, Firman, Vesco, Dikshitar, Phylos, Thibetan a ďalšie pramene opakovane uvádzajú, že staroveké civilizácie, či už to boli Trigardy (Atlanťania), alebo Suerny (Surovia), ovládali technológie výroby kvapalných uhľovodíkov rozkladom rôznych rastlinných a živočíšnych olejov, či ropy, vedeli skvapalňovať plynné uhľovodíky na mnohých miestach voľne tryskajúce zo zeme. Dokázali vyrábať aj stlačený a skvapalnený vzduch a údajne aj stlačený kyslík.
Tieto technológie sa realizovali v minulosti v priemyselných komplexoch podobných dnešným ropným rafinériám s podobných technickým a technologickým vybavením. Čitateľ sa môže logicky opýtať: Kde sú pozostatky týchto rafinérií z minulosti, kde sú ich zbytky? Predstavte si, že existujú takéto dôkazy. Pokiaľ sa venujete pravdivému poznaniu minulosti a študujte napríklad prastaré civilizácie, na americkom kontinente je možné nájsť takéto indície.
Veľmi zaujímavou starou civlizáciou boli prastarí Anasáziovia, ktorých korene údajne dosahujú až do 6. tisícročia pred n. l.. Anasáziovia žili v oblasti, ktorá sa v súčasnosti nazýva Four Corners Country (Kraj štyroch rohov), v ktorej sa stretávajú hranice štyroch štátov USA: Colorado, Arizona, Nové Mexico a Utah. Táto istá oblasť bola v dávnej minulosti nazývaná "zem Mayro" a bola satelitným kráľovstvom Atlantídy s rozsiahlou priemyselnou výrobou. Západným susedom zeme Mayro bolo kráľovstvo Mukulianov (niekedy nazývané aj "zem Mu"), ktoré zahŕňalo oblasť dnešnej Kalifornie a Mexika. Spolu s ďalším kráľovstvom nachádzajúcim sa na oblasti východnej časti Severnej Ameriky tvorili tri kráľovstvá, ktoré boli súčasťou konfederácie s názvom Umaurean, ktoré boli pod vplyvom Atlantídy. Anasaziovia boli málo bojovným poľnohospodárskym kmeňom a neboli schopní čeliť tlaku kmeňov Apačov a Navahov prichádzajúcich zo severu, ale ani tlaku Zuynov, Hopiov, Tiwov, Towov a Tewov prichádzajúcich od juhu. V neustávajúcich stretoch boli Anasaziovia postupne decimovaní a takmer vyhubení, a tí, čo prežili, boli asimilovaní.
Dobyvateľom však predali svoju pokročilejšiu kultúru, predovšetkým to boli stavby centralizovaných dedín z kameňa a hliny, tzv. "puebel". V širšej oblasti Mesa Verde a stredného povodia rieky Colorado sa mnoho puebel zachovali, alebo aspoň ich zbytky, najmä Bonito, Aztec, Acoma, Oraibi a Taos. Z najzaujímavejších je pueblo Bonito v kaňone Chaco. Pueblo Bonito tvorí pomerne zachovalé zbytky početných zahĺbených kruhových stavieb z kameňa a kamenných stien.
Archeológovia tieto kamenné stavby považovali za pôvodnú dedinu vystavenú Anasázijcami a hovoria o typických kruhových kiwi ako o špecifickom stavebnom štýle tohoto starého kmeňa. Vo vnútri stavieb neboli nájdené žiadne stopy po stavebných úpravách bezpodmienečne potrebných pre bežný život ľudí. Preto vedci usúdili, že Anasaziovia všetku bežnú dennú činnosť ako napríklad varenie, pranie, očistu prevádzali priamo na podlahe. Tomu však odporuje zistenie pôdnych sond v miestnostiach, že v nich bolo len veľmi málo ohnísk a to ešte veľmi krátkodobe užívaných. Z toho vyplýva, že budovy nemohli slúžiť k bývaniu. Preto archeológovia začali raziť teóriu, že išlo o miesto občasných kultovných obradov, ale dodnes žiadne indície, nasvedčujúce realizáciu takýchto obradov, neboli nájdené. Táto teória stála opäť v podstate na vode, chýbala precíznosť poznania.
Kruhové stavby zahĺbené majú ešte v sebe vo vnútri podivné vnútorné stavby, ktoré obyvateľom museli určite komplikovať bývanie, nemali žiadny účel, pričom jediný výdatný dážď či prietrž mračien museli zahĺbené stavby zatopiť, nakoľko neexistoval žiadny odtok dažďovej vody. Z tohto všetkého vyplýva, že pueblo Bonito nebolo ani obytnou dedinou, ale ani kultovným strediskom. K akému účelu ale vlastne slúžilo?
Už prvý pohľad Bonita pripomína stavebné základy priemyslového podniku pripraveného k montáži inštalácii technologických zariadení. Kruhové zahĺbané stavby s vnútornými votknutými stavbami nie sú nič iného ako záchytné bazény so základovými vnútornými stavbami pre usadenie valcových nádrží na kvapaliny. Každá rafinéria a chemický závod totiž musí mať okolo zásobníka kvapaliny vybudovaný záchytný bazén, ktorý v prípade porušenia tesnosti zásobníka zachytí jeho obsah. Presne toto nachádzame v Bonite. Ďalšie stavby sú miestnosťami pre vlastnú technológiu, fundamentami pre destilačné zariadenie, miestnosťami obsahujúcimi olvádaciu a regulačnú techniku a podobne. Práve z týchto dôvodov neboli stavby v Bonite nikdy určené na bývanie a logicky v nich neboli nájdené ani stopy po obyvateľoch. Skutočnosť, že sa nedochovalo nič z kovových armatúr a prístrojov svedčí o tom, že činnosť tohoto priemysleného závodu, pravdepodobne ropnej rafinérie, skončila pred mnohými tisícmi rokov. Pri analýze vrstiev zeminy z jednotlivých miestností by zrejme boli nájdené zvýšené obsahy železa a možno aj ďalších kovov, tieto však zrealizované neboli, podobne by to zrejme bolo aj s uhľovodíkmi a produktami ich oxidácie. Nikdy tieto testy prevedené neboli. Pueblo Bonito teda s vysokou pravdepodobnosťou nemá nič spoločné s kultúrou Anastázijcov. Nie je však vylúčené, že čas od času použili tieto trosky podniku domorodci k prespaniu.
Systémová analýza naznačuje, že tento podnik mohol vyvíjať svoju plnú činnosť pred 50 000 až 60 000 rokmi. Naznačuje to veľmi významný nález jedenástich ľudských vlasov v neďalekom Pendejo Cane, ktorých vek bol určený na 55 000 rokov a toleranciou +/- 3000 rokov. I keď nebol preukázaný priamy vzťah k rafinérii, nález vlasov jednoznačne preukazuje veľmi staré osídlenie. O nič menej zaujímavý nie je nález 150 000 rozbitých nádob z pálenej hliny či keramiky priamo v areáli puebla Bonita. Pomocou neutrónovej aktivačnej analýzy bolo zistené, že nádoby boli vyrobené z rôznych typov surovín v niekoľkých vzdialených výrobných strediskách. Ide ale o nádoby nepoužiteľné pre prípravu potravy, resp. pre úlohu jedálnych misiek, pretože boli používané pre špecifické účely v rámci prevádzanej technológie (odbery vzoriek, analýzy a pod).
Počas leteckej archeológie, konkrétne najmä pri radarovom a infračervenom snímkovaní okolia puebla Bonita, bola zistená hviezdicovitá sieť, ktorej centrom bolo práve Bonito. Jedotlivé línie tejto siete sú celkom priame, prekonávajúce údolia, hory aj rieky a archeológovia sa domnievajú, že išlo o dopravné cesty. Rozsah tejto siete bol prevažne orientovaný v smere sever - juh asi 650 km na obidve strany, prevažne od Mongolonských hôr k Rocky Mountaine. Je pravdepodobné, že sa nejednalo o cesty, ale o smerové navigačné línie slúžiace pre leteckú dopravu surovín a produktov do puebla Bonito a odtiaľ do rôznych miest. O týchto letových či navigačných líniách budeme hovoriť v súvislosti s letovými trasami vimaan.
Tento článok nie je pre milovníkov červených knižníc, opakovane to uvádzame, to je pravda. Pozorný čitateľ si iste položí ďalšiu otázku: Pokiaľ sa teda jednalo skutočne o ropnú rafinériu, kde bola získavaná surová ropa?
Na túto otázku sa dá pomerne ľahko uspokojivým spôsobom odpovedať, pretože bohaté ropné náleziská boli a sčasti ešte sú dodnes v západnej časti Texasu, východnej časti Nového Mexika, západnej časti Kansasu, Wyomingu aj na pacifickom pobreží Kalifornie, teda aj v smere a v dosahu zmienených navigačných trás. Pravdepodobne na Zemi existovalo viac podobných závodov na spracovanie ropy a zemných plynov, ale ich trosky sú interpretované rozličným spôsobom, avšak rozhodne nie ako trosky ropných rafinérii alebo kompresných staníc na skvapalňovanie ropných plynov.
V úvahu pripadá napríklad prastaré duchovné centrum západných Arijanov Tahte Soleiman (Šalamúnov trón), pozdejšie posvätné miesto stúpencov Zoroastra (Zarathuštru), ležiace v západnom Iráne (Médii). Existoval tu kedysi prirodzený veľmi silný výver ropných plynov zapálený bleskom, ktorý horel mnoho stoviek rokov až do vyčerpania podzemnej zásobárne súvisiacej s nie veľmi vzdialenými roponosnými geologickými vrstvami. Okolo tohto obrovského výveru plynu bol postavený komplex budov neznámeho účelu a na jeho základoch neskôr vyznavači čistého ohňa (stúpenci Zoroastra), postavili svoju nauctievanejšiu svätyňu. Samotný horiaci výver mal posvätné meno "Atur Gušnasp" (Plameň kráľov). Podľa dochovaných povestí existovali v starovekej Persii ešte ďalšie dva horiace prírodzené vývery ropných plynov: v južnej Perzii to bol "Atur Farnbog" (Plameň mágov) a v severovýchodnej Parthii "Atur Burzén mihr" (Plameň zbožných ľudí).
V súčasnej dobe všetky tri vývery zanikli, buď to po vyčerpaním podzemných nádrží, alebo prerušením výstupnej cesty, spôsobenými otrasmi pôdy, ako sú tu časté. Podobne horiace prirodzené vývery ropných plynov sú známe z povodia Indu a oblasti Gujarátu, ale tieto lokality sú nedostatočne archeologicky preskúmané. Všetky tieto miesta sú lokalitami potenciálneho umiestnenia starovekých závodov na spracovanie ropy a ropných plynov, ale ku správnej interpretácii archeologických nálezov tohto druhu musia mať archeológovia nevyhnutne aj technické vzdelanie, resp. vzdelanie v oblasti chemického priemyslu.
Je možné predpokladať, že rozvoj letectva v staroveku prechádzal podobnou cestou ako rozvoj aeronautiky koncom 19. a počas 20. storočia. Počiatok rozvoja letectva sa nemusel odohrať na Zemi, ale základné skúsenosti mohli získať kmene Thorásov a Thandov ešte na svojich rodných planétach a priniesť si ich so sebou na Zem. Podľa viacerých zdrojov poznania, duchovné zdroje nevynímajúc, sa tieto výsadky odohrali niekedy pred 85.000 rokmi, teda v tomto období prichádzajú bytosti menovaných kmeňov na Zem. Letecká technológia bola spočiatku založená na málo výkonných motoroch, takže lietajúce stroje potrebovali pre vzlet a pristátie dlhé rozjazdové a pristávacie dráhy. Až neskôr umožnili pokročilejšie technológie rozvoj turbovrtuľových a prúdových motorov schopných kolmého štartu takých lietajúcich strojov, ktoré už dlhé dráhy nepotrebujú.
Pozostatky dlhých rozjazdových dráh poukazujúcich na najstrašiu vývojovú éru letectva sa zachovaly iba na jedinom mieste, ktorým je aridná, málo osídlená oblasť planiny Nazca (obrázok vyššie). Práve tu boli v roku 1927 tieto dráhy objavené pri leteckom mapovaní, neskôr v roku 1985 bola objavená ďalšia lokalita na nie príliš vzdialenej náhornej planine San José. Mnoho rokov však nikto nedokázal vysvetliť pôvod a účel týchto gigantických pozemných stavieb. Áno, je pravdou, že ľudia, ktorí sú upnutí výlučne na materialistickú predstavu sveta nemôžu dospieť k pravde ani vo vede, pretože sú jednoducho obmedzení. Sami seba obmedzujú v poznaní. V čase výstavby týchto gigantických pozemných výtvorov bola zrejme planina Nazca aj San José miestom častých dažďov, o čom svedčí dodnes početné erózne rýhy a splavené kužele hornín. Pre účel odvodnenia boli v uvedených oblastiach vybudované dodnes málo známe podzemné kanalizačné systémy v dĺžke mnoho stoviek kilometrov.
Súčasné aridné klíma nastúpilo až po kataklyzme v roku 3 449 pred n. l., kedy došlo k udalosti, kde zohrala svoju úlohu aj Noemova archa, nazývanej aj ako "Biblická potopa", kedy pacifické pobrežie Južnej Ameriky začal omývať studený Humboltov prúd. Aj napriek značnej erózii a poškodeniu týchto dráh musíme v úžase obdivovať aj technické schopnosti dávno zmiznutých staviteľov.
Dnes sa zisťuje, že obidve lokality ležali na území pradávnej ríše Oghz (či Og), obývané národom Oghzumov, ktorých centrum ležalo v oblasti Pisca. Táto entita bola pravdepodobne ďalším satelitom Atlantídy, podobne, ako sa o tom zmieňuje podrobne aj Edgar Cayce vo svojich spisoch, pričom bola technicky vyspelá najmä v technológii stavby lietajúcich strojov. V súčasnej dobe je zrejmé, že tieto štartovacie dráhy obvykle začínajú na úpätí horského chrbta či hornatiny. Je možné usudzovať, že tieto dráhy pokračovali do vnútra skalných masívov, kde boli nielen hangáry, ale aj opravárenské dielne, sklady, ubytovne pilotov a podobne. Bolo by veľmi účelné tieto miesta podrobiť dôkladnému archeologickému prieskumu.
Počas leteckého mapovania And a najmä náhorných plošín boli opakovane zistené podivné, úplne lineárne čiary na povrchu Zeme, idúce cez údolia, horské chrbty v dĺžke desiatok a stoviek kilometrov, bez toho, aby bolo zrejmé, odkiaľ viedli a k akému cieľu. Dodnes sa nepodarilo tieto línie vysvetliť. Opäť si pripomeňme zistenie hviezdicovite sa tiahnúcich línii vychádzajúcich z puebla Bonito.
Obdobné línie slúžiace pravdepodobne k navigácii nízko lietajúcich lietajúcich strojov boli nájdené aj na náhorných plošinách Ánd. Prastaré spisy z kláštorov tibetskej tradície Bönn - po hovoria jasnou rečou. Popisujú cestovné trasy vyznačené aj v mapách pre pilotov a v odľahlých oblastiach a priamo na povrchu terénu, ktoré križovali údolia, hory a rieky a viedli pilotov tak, aby sa vyhýbali nebezpečným miestam. Dokonca popisovali miesta so silnými veternými a energetickými vírmi.
Spis Vimaanika Shaastra hovorí o piatich oblastiach Zeme: Rekhaapathha, Mandala, Kakshya, Shakti a Kendra, v ktorých bolo vyznačených až 519 800 letových trás, ale dodnes sa tieto mená nepodarilo správne priradiť k jednotlivým kontinentom. Manuskript s názvom Vaalmeeki Ganita a niekoľko ďalších spisov uvádza oveľa väčšie počty letových trás. Úplná väčšina týchto letových trás vyznačených na povrchu Zeme bola v priebehu času zničená ľudskou činnosťou a eróziou. V Európe, o ktorej sa domnievame, že bola v oblasti Shakti, sídlili početné kmene Ligurov, ktorým vládli kráľovia a šľachta Thuata Danaan. Tí vytvorili nielen megalitické stavby, ale taktiež odivuhodné kruhovité pozemské útvary, dodnes pomerne silne energeticky aktívne. Pôvodne bolo autorstvo pripisované mylne Vikingom, v skutočnosti sú však o mnoho tisíc rokov staršie.
V roku 1982 objavil dánsky amatérsky pilot P. Hansson, že tieto kruhovité útvary, ležia na priamke prepájajúcej Traelleborg - Eskeholm - Fyrkat - Aggersberg. Traelleborg má vo vnútri kruhového útvaru podivný systém delenia pripomínajúci tvarom člnky, o čom sa dá logicky vyvodiť, že ide o jednotkový systém delenia kruhu, podobný systému delenia na stupne. Zmyslom týchto línií energeticky aktívnych bodov súvisí s energetickými trajektóriami dráh našej Slnečnej sústavy a galaxie. Podobné letové terasy boli identifikované aj na území Francúzska, Nemecka, dokonca naznačujú určité informácie prepojenia s územím Čiech a Slovenska.
Ďalšie informácie z mnohých prastarých textov, ktoré prinášajú rôzne artefakty o aeronautike v dávnych dobách prinesieme v ďalších pokračovaniach ...
........................
Podobne ako s nesprávnou interpretáciou mnohých archeologických nálezov je to tak aj s našou politikou. Preto na záver ešte niečo k súčasnej situácii na Slovensku: Priatelia, treba si uvedomiť, že špajza je prázdna, štát Slovenská republika je momentálne stále na 85 až 93 % pred bankrotom (najmä vďaka udalostiam posledných 4 rokov). To je v tom lepšom prípade, koniec srandy. Čína a jej investície spolu s Južnou Kóreou nie sú východiskom! Politici si vôbec neuvedomujú závažnosť situácie. Je možné jasne uviesť, v podstate sme stratili minimálne 15 až 25 rokov priaznivého, resp. stabilizačného vývoja zacyklením ................. Riešenia priaznivé žiadne a ani nemôžu byť, pokiaľ sú ľudské bytosti v duchovnom páde (len opakujú, to, čo tu už bolo) ................. Programove kvalitou ani jeden subjekt, dokonca ani jeden jednotlivec nemá na slovenskej politickej scéne prepracovanú koncepciu priaznivého vývoja na Slovensku, možno pár promile múdrych jednotlivcov existuje, avšak nedostanú sa k slovu. Generačný, resp. dvojgeneračný prepad (nejsou kádre) na Slovensku sa bude reparovať v základných rysoch záchrany Slovenskej republiky nie menej ako 10 rokov lineárneho vnímania času ....... Spoločnosť na princípoch davovo - elitárskej civilizácie (najmä západnej) je bez najmenších pochybností pred svojim zánikom a premena na nový priaznivý vývoj sa týka tých Ľudských bytostí, ktoré sa dokážu stabilne udržať na priaznivom vzostupe Vedomia a evolúcie, teda jasne povedané, na náraste vnútornej energetickej čistoty, kvality a vyváženosti, čo sa v praktickom živote prejavuje ako etika, empatia, súcit, ľudskosť, nie mravná zvrátenosť, ale vyššie mravné cnosti ... Rozpoznávať démonické a čisté energie a ich algoritmy (dobro a zlo) môžu vedieť iba bytosti na celkovom duchovnom energetickom a etickom vzostupe, nie entity "zombie" (ako vidíme napríklad v Holandsku, kde v súčasnosti už vznikli aj také obytné štvrte so 73 +/- pohlaviami, ktoré majú charakter Sodomy a Gomory) ................ Dostali sme sa do štádia spoločnosti nielen v rámci Slovenska ale celej planéty Zem, kedy nám organizujú protesty na námestiach entity, ktoré majú plno rečí o demokracii, ale v skutočnosti sú v drvivej väčšine (okolo 98 % z nich) nositeľmi temných energii v duchovnom pozadí sveta, presne takých, ako niesli nacistické štruktúry v minulosti (ide o tzv. "čierne bratstvo", o ktorom sme už niečo písali) ...
... pokračovanie v piatej časti ...
© Andrea Lavenda, www.ariadneknihy.sk, august 2024
© Marian Lavenda, www.ariadneknihy.sk, august 2024