Hrozí na Slovensku ďalší Majdan ... alebo študenti ako podpora prevratu?

07.02.2024
Úvod : Žiaľ deje sa na Slovensku presne to, čo sme predpokladali, i keď sme verili, že sa tento scénar nenaplní. Veľmi málo ľudských bytostí na Slovensku je skutočne čestných, pravdivých a roduverných vlastencov, ktorí milujú Slovensko. V podstate každý len kecá, klame, zahmlieva, manipuluje, kamufluje a koncepcia priaznivého vývoja na Slovensku stále nie je žiadna. Jasný postoj tu nie je v tom, ktorým smerom je náš skutočný záujem, kto nás v skutočnosti môže ochrániť a neovládnuť. Všetko je len akosi zahmlievané a tvrdenia o tom, že musíme spolupracovať s každým sú samé žvásty ... Najhoršie je, že ani sami politici si neuvedomujú, že nie Rusko je skutočný agresor, ale tí, s ktorými spolupracujú skrytými taktikami likvidujú slovanské národy pomocou rôznych vyvolaných konfliktov ... Kto chce podporovať vojnu a konflikty a prečo?

Incident resp. konflikt, ktorý vyvolal študent UK v Bratislave - Marek Janiga (aj keď sa to stalo už dávnejšie) voči dekanovi právnickej fakulty Eduardovi Burdovi o otázke Úradu špeciálnej prokuratúry, má hlbšie rozmery ako si dokážeme predstaviť. Viacero energeticko - informačných vrstiev v duchovnom pozadí. Tento študent, o ktorom Fico povedal pravdu (a aj keby to bol človek, s ktorým nesympatizujem, tak má pravdu), pretože jeden študent, ktorý nemá o tom, na čo bol vlastne celý tento úrad zriadený ani potuchy, si nemôže dovoliť takéto vyjadrenia. Toto nie je sloboda a ani demokracia, je to len hra o egá. Čo však môžeme vidieť je drzosť a opovážlivosť liberalizmu a neokonov.

"Ak má mať študent s pubertálnymi vyrážkami na nose prednosť pred dekanom Právnickej fakulty a určovať, čo je pravda a čo nie, Boh ochraňuj túto krajinu," napísal Fico. Jednoznačne.


Zdá sa, že si tu žijeme celkom v pohode, ale v pozadí sú procesy, ktorým je potrebné porozumieť a samozrejme, za týmito procesmi stoja osoby. A čo urobil "ctený" Drucker? Podporil študenta. "Sedem statočných" odovzdalo list ministrovi Druckerovi - sedem rektorov siedmych univerzít. Aká symbolika.

Pripomeňme si najprv predmetný list :

Vážený pán minister školstva Tomáš Drucker,

dolu podpísaní rektori a rektorky vysokých škôl si Vás dovoľujeme osloviť ako reprezentanta vlády SR a ministra školstva, aby ste vyzvali premiéra Slovenskej republiky Roberta Fica nech prestane vo verejnom diskurze používať zastrašujúce a ponižujúce osočovania a vulgárny slovník voči svojim politickým protivníkom, médiám alebo voči občanom, ktorí s ním nesúhlasia. Rovnako Vás žiadame, aby ste mu zdôraznili nezlučiteľnosť jeho funkcie s verejným atakom voči študentovi Právnickej fakulty Univerzity Komenského Marekovi Janigovi, ktorý spolu s vyše 200 študentmi oficiálne oslovili dekana právnickej fakulty, aby im odborne vysvetlil svoj postoj vo veci zrušenia Úradu špeciálnej prokuratúry.

Atakujúce slová z úst ľudí, ktorí majú politickú moc, dokážu odštartovať aj fyzické násilie. Vulgarizmy v médiách a na sociálnych sieťach majú vplyv a dopad aj na našu mládež, ktorú ako pedagógovia vedieme k slušnosti, tolerancii a sebaovládaniu. Spravodlivý a právny štát môže existovať len a len v podmienkach slobodnej diskusie a vzájomného rešpektovania. Žiadny titul či úrad nikomu nedáva pečať na pravdu. Súčasťou našej pedagogickej praxe je rešpektovanie názorov študentov a študentiek, ktorí rovnako rešpektujú pravidlá slušnej komunikácie, logickej a racionálnej argumentácie.

Vážený pán minister, veríme, že z pozície ministra školstva a vďaka Vašej autorite dôrazne upozorníte premiéra SR, že jeho znevažujúce komentovanie legitímnej iniciatívy angažovaných mladých ľudí je nevhodné a nehodné jeho úradu. Ako vrcholní reprezentanti vysokých škôl nesmieme dopustiť, aby boli naši študenti a študentky verejne zastrašovaní alebo zosmiešňovaní. Nielen v rámci akademickej pôdy, ale aj vo verejnom priestore podporujeme demokratické právo mladej generácie klásť otázky a slobodne sa domáhať odpovedí. Dnes nie sú 50-te roky. Dnes je 34 rokov slobody a 30 rokov samostatnosti Slovenskej republiky. Na jej demokratické výdobytky by mali byť mladé generácie právom hrdé.

S úctou,

doc. Samuel ABRAHÁM, PhD., rektor Bratislavskej medzinárodnej školy liberálnych štúdií, prof. PaedDr. René BÍLIK, CSc., rektor Trnavskej univerzity v Trnave, Dr. h. c. prof. Ing. Edita HEKELOVÁ, PhD., rektorka Vysokej školy manažmentu, doc. Mgr. Bohunka KOKLESOVÁ, PhD., rektorka Vysokej školy výtvarných umení, prof. PhDr. Egon KRÁK, ArtD. rektor Hudobnej a umeleckej akadémie Jána Albrechta, prof. PhDr. Martin ŠMATLÁK, rektor Vysokej školy múzických umení, Dr. h. c. prof. Ing. Juraj STERN, PhD., rektor Paneurópskej vysokej školy ...


So všetkou úctou, pozreli sme sa bližšie na týchto sedem statočných.

Prečo sa práve títo ctení rektori, odborníci s toľkými titulmi, postavili za tohto študentíka? Kto je to vlastne Janiga? Cui bono?

Marek Janiga má blog v Denníku Postoj https://blog.postoj.sk/autor/marek-janiga  Ako sa definuje? Som humanitárny pracovník a mojim cieľom je spájať. Pracujem v Slovenskej katolíckej charite a založil som o. z. Spolu pomáhať - United for Help. Študujem právo na UK, som hudobník, cestovateľ a obyčajný mladý človek :-). Má 4 články od roku 2020. Bol na Ukrajine a o vojvodovi z Edinburghu hovorí ako o "veľkom mužovi v pozadí". O tom človeku (vojvodovi z Edinburgu), ktorý povedal, že "v ďalšom živote by bol rád vírusom, aby zabil čo najviac ľudí".

Marek Janiga aktuálne študuje právo na Slovensku, predtým však študoval právo v Spojených štátoch. A bol tam aj v čase rozpútania ŠVO na Ukrajine. Zdá sa, že ide o zakomplexovaného mladého muža s mocenskými ambíciami, ktorý si potrebuje liečiť svoje ego (vzbudzovať za každú cenu pozornosť (sebapreceňovaním) aj pri úpne zbytočných veciach a možno aj prostredníctvom podpory za oceánom? Alebo je to inak? Kto stojí za týmto mladým "perspektívnym" mužom? Raz sa to určte dozvieme. Duchovnú analýzu tu nebudeme rozoberať, pretože táto bytosť je z duchovného hľadiska ešte nevyvinutá ...


Pozrieme sa na rektorov ...

Najstarší z týchto siedmych "statočných" je profesor Stern (1940), ktorý popri funkcii rektora je predsedom správnej rady Slovenskej spoločnosti pre zahraničnú politiku (SFPA) a tiež bývalým rektorom Ekonomickej univerzity v Bratislave. Významne sa pričinil o rozvoj vzdelanosti a medzinárodnej spolupráce. Jeho aktivity v týchto oblastiach boli okrem iného ocenené tiež Čestným doktorátom Ekonomickej univerzity v Budapešti, je nositeľom vysokých štátnych vyznamenaní Rakúska, Nemecka, Francúzska, Poľska a Slovenskej republiky. Vystúpil na viacerých sympóziách, najmä v zahraničí (Rakúsko, Nemecko, Česko, Španielsko, Holandsko, USA), kde sa usiloval o propagáciu účasti Slovenska na európskej integrácii a o členstvo v NATO. Bol členom výboru Ekonomickej a sociálnej komisie v Bruseli. Momentálne je rektorom Paneurópskej vysokej školy. Jednoducho je to kapacita.

Paneurópska vysoká škola (PEVŠ) je súkromnou vysokou školou, so sídlom v Bratislave. O jej založenie v roku 2004 ako Bratislavskej vysokej škole práva sa zaslúžil "náhodou" hlavne jej spoluzakladateľ a spolumajiteľ Ján Čarnogurský. Škola postupne rozširovala počet fakúlt a od roku 2010 zmenila svoj názov na Paneurópska vysoká škola.

Prof. René Bílik (1961), je rektorom Trnavskej univerzity v Trnave, univerzitným profesorom na tamojšej katedre slovenského jazyka a literatúry a samostatným vedeckým pracovníkom Ústavu slovenskej literatúry SAV. Ako vedec a pedagóg sa venuje slovenskej literatúre po roku 1945, teórii literatúry, teórii literárneho procesu a slovenskej literatúre pre deti a mládež. Vymenovaný do funkcie Čaputovou bol v roku 2019. Bol zástupcom primátora mesta v Pezinku a neskôr prednostom pezinského Okresného úradu v rokoch 2012-16 (zrejme "náhoda", neviem) vtedy, keď získala Čaputová prestížnu Goldmanovu environmentálnu cenu, kde jej bola vyplatená odmena 175 tisíc dolárov. Ešte počas Baracka Obamu.

Profesorka Edita Hekelová (1960), rektorka Vysokej školy manažmentu v Trenčíne, ktorá vznikla v roku 2014 a je rektorkou 3. funkčné obdobie a ktorú do funkcie bola vymenovaná raz bývalým prezidentom Kiskom a druhý krát v roku 2022 prezidentkou Čaputovou. Táto škola je pobočkou City University of Seattle, ktorá má sídlo náhodou vo Washingtone a zameriava sa na vzdelávanie tzv. "leadrov".

Docentka Koklesová (1972) je zaujímavá, svoje názory prezentuje verejne a odvážne. Je rektorka VŠVU v Bratislave a samozrejme, umelkyňa. Na blogu Denníka N v článku z 3. októbra 2023, teda hneď po voľbách píše: "Naším prvým krokom po voľbách je nevyhnutne stáť pri prezidentke. Nemusíme si rozumieť vo všetkom, ale ona dnes reprezentuje to, čím sa Slovensko stane vo svojej budúcnosti." Tá prezidentka, ktorá nerozumie krajine, v ktorej je prezidentkou. Alebo v článku z 10. januára 2023: "Vojna na Ukrajine je extrémnou historickou udalosťou 21. storočia. Rusko za svoju vojenskú agresiu ponesie raz plnú zodpovednosť a dni spravodlivosti spečatia osud putinovsko-kremeľského impéria. Mnohé dnes bombardované mestá a oblasti Ukrajiny okupovala počas druhej svetovej vojny slovenská armáda. Vojna na Ukrajine tak sprítomňuje vytesnené dejiny slovenskej histórie. (https://dennikn.sk/3181159/slowakische-wehrmacht-na-okupovanej-ukrajine/?ref=list)

Čisto "náhodou" sú jej skvelé blogy plné nenávisti k Rusku a podnecovania vojny na Ukrajine : "V posledných dňoch je slovenská spoločnosť konfrontovaná s vyhláseniami vlády, premiéra Fica a ministra Kaliňáka o tom, že odmietame poskytnúť vojenskú pomoc Ukrajine. Hanbím sa za tieto vyhlásenia nielen pred Ukrajinou samotnou, ale aj pred Ukrajincami, ktorí na Slovensku žijú, pracujú a študujú....!" Viac môžete nájsť tu: https://dennikn.sk/autor/bohunka-koklesova/  https://www.webumenia.sk/kolekcia/88. Tieto jej výroky sú o to nepochopiteľnejšie, že prezentovala výstavu s fotografiami 2. svetovej vojny a nevie, kde je sever a na koho strane stojí Ukrajina, čo je duchovným pravdivým dôvodom vojny na Ukrajine. Vzdelaná žena zastávajúca post rektorky by predsa mala chápať manipuláciu médií, za predpokladu, pokiaľ v hlave niečo má.


Profesor Krák (1958) je rektor Hudobnej a umeleckej ak adémie Jána Albrechta v Banskej Štiavnici. Táto akadémia vznikla v roku 2011. P-rezidentka Čaputová vymenovala s účinnosťou od 8. 5. 2020 prof. PhDr. Egona Kráka, ArtD. za rektora. Názov inštitúcie nesie meno významného hudobného a výtvarného teoretika, hudobného umelca a estetika Jána Albrechta (1919 – 1996). Ján Albrecht pochádzal z rodiny, z ktorej vyšli viacerí významní reprezentanti európskej i svetovej kultúry (otec Alexander Albrecht, skladateľ a dirigent bol priateľom a študentom Bélu Bartóka; starší príbuzný bol maliar János Vaszary, bratranci Eugen Lehner – violista známeho Kolisch Quartett a Thomas Messer – dlhoročný riaditeľ Solomon R. Guggenheim Museum v New Yorku, starý rodičia - starý otec Ján (Johann) Albrecht bol učiteľom na gymnáziu, matka Mária von Vaszary (pochádzala zo starého maďarského rodu), pričom sa priatelil a kontaktoval s viacerými významnými osobnosťami umeleckého sveta, akými boli spisovateľ a básnik Alfred Marnau, maliar Emil Nolde, manželka Oskara Kokoschku Olda a iní. Krák sa venuje výskumu a uvádzaniu historickej hudby. Prednášal na hudobných vysokých školách v USA, Taliansku, Fínsku, Francúzsku, Portugalsku a Českej republike. 

Profesor Martin Šmatlák, rektor VŠMU v Bratislave. Bol vymenovaný 13. 6.2023 prezidentkou Čaputovou. 40 rokov pôsobí v audiovízii a kultúre, zastával pozície vo vrcholovom a výkonnom manažmente vo všetkých sektoroch, preto je o to nepochopiteľnejšie, že sa podpísal pod takýto list.

Bratislavská medzinárodná škola liberálnych štúdií alebo BISLA je súkromná vysoká škola v Bratislave. Je personálne prepojená s Bratislavským inštitútom humanizmu. Je založená na filozofii liberálnych vied a umení. Je jedinou školou svojho druhu na Slovensku a jednou z mála v širšom okolí. Vznikla v roku 2006. Jej priamym predchodcom bol Výberový vzdelávací spolok. Povereným rektorom BISLA je doc. Samuel Abrahám, PhD., politológ, vydavateľ a šéfredaktor časopisu Kritika & Kontext. Prorektorom a garantom štúdia je prof. PhDr. František Novosád, CSc. Od septembra 2015 na BISLe pôsobí bývalá premiérka Iveta Radičová.

Je takou čerešničkou na torte, tento pán Samuel Abrahám (1960). Vymenovaný za rektora bol 14. 11.2022 spolu s Koklesovou. Narodil sa a vyrastal v Bratislave a v roku 1980 emigroval z Československa do Kanady. Počas pobytu v Kanade študoval medzinárodné vzťahy na University of Toronto (BA 1988) a na Carleton University v Ottawe, kde získal magisterský titul (1990) zo sovietskej a východnej Európy. Štúdium a následne aj na Carleton University PhD v odbore komparatívna politika a politická filozofia. Vrátil sa v roku 1990 a pomohol založiť prvú katedru politológie na Slovensku na Univerzite Komenského v Bratislave, kde 14 rokov vyučoval kurzy z oblasti politickej teórie, komparatívnej politiky a postkomunistickej transformácie. V roku 1996 založil Spoločnosť pre vyššie vzdelávanie (SHL)/Výberový vzdelávací spolok (VVS), inštitúciu, ktorá poskytovala granty a doplnkové vzdelávanie pre nadaných vysokoškolákov na Slovensku (asi pravdepodobne "leadrov" vychovaných pre ich "veci").

Za desať rokov svojej existencie mala SHL vyše 250 absolventov. Od roku 1996 dodnes je tiež vydavateľom a šéfredaktorom časopisu Kritika & Kontext (www.kritika.sk) vydávaného v anglickom a slovenskom jazyku. V roku 1999 sa stal členom výkonnej rady a v súčasnosti je členom dozornej rady a dozornej rady EUROZINE — internetového časopisu európskych kultúrnych časopisov (www.eurozine.com). V rokoch 1996-2001 bol na Slovensku zástupcom Nadačného projektu pre etnické vzťahy so sídlom v Princetone v USA, ktorý sa špecializoval na medzietnické konflikty. V roku 2009 spoluzakladal a pôsobil ako výkonný riaditeľ ECOLAS – Európskeho konzorcia slobodných umení a vied, čo je sieť škôl a programov slobodného umenia v celej Európe (www.ecolas.eu). V roku 2006 založil a bol prezidentom/rektorom a profesorom Bratislavskej medzinárodnej školy liberálneho vzdelávania (BISLA).

Výskumné záujmy Abraháma: Postkomunistická transformácia, politická analýza spoločnosti na Slovensku, politická filozofia a politické ideológie, politika v strednej Európe, vzťahy medzi Slovenskom a EÚ, Moderné ideológie, Minulá komparatívna politika, Teórie politických systémov a strán, Postkomunistická transformácia, Kríza v EÚ, Úvod do politickej filozofie, Dejiny politického myslenia – Politická filozofia raného novoveku, Neokonzervatívci a Leo Strauss, Čítanie Platónovej republiky. Určite si čitatelia všimnú, že všetko sú to témy, ktoré tí spoza oceánu milujú. Všetko sú to možnosti, ako možno ideologicky ovplyvniť mladých študentov, ktorí už pomaly nevedia čítať s porozumením, nieto ešte utvoriť si vlastný názor, nemajú ani šajnu o celostnom poznaní.

Čo nám píše blogger Abrahám v denníku N: "...Naša tradícia je stredoeurópska, multikultúrna a z toho lievika mnohorakosti stále unikáme do užšieho a užšieho schizofrenického tunela povýšeneckého plebejstva, slovnej agresivity a pocitu ukrivdenosti. A to napriek tomu, že máme suverénny štát a vďaka členstvu v EÚ a NATO sme chránení pred akýmkoľvek vonkajším ohrozením ako nikdy v našich dejinách. Máme možnosť rozvíjať tradíciu a ponúknuť našim mladým ľuďom to, na čo môžu byť hrdí, a zároveň slobodne kultivovať dedičstvo napríklad aj tým, že rôzne aspekty svojej tradície kritizujú. Totiž, tradícia nie je nič večné, dané a nemenné, nie je to zlaté teľa, ktoré treba vzývať a mýtizovať. Naopak, je to živý organizmus, ktorý reaguje na podnety znútra aj zvonku. Ak je tradícia otočená len do seba, dovnútra, zakrpatie; naopak, tradícia, ktorá je nanútená zvonka, je frustrovaná a napokon sa vyprázdni. Štát musí veľkoryso poskytnúť a chrániť priestor, v ktorom si spoločnosť slobodne hľadá a pestuje svoje tradície, čím posilňuje identitu svojich občanov. Rola kultúry a živého umenia je v tomto smere zásadná.." https://dennikn.sk/autor/samuel-abraham/. Áno, dobre čítate, nikde ani slovko o mravnosti, alebo o vyšších mravných princípoch, bezbrehá sloboda ega, ktorá si chce robiť čokoľvek. Je to strašné čítať takéto fekálie.

Alebo zaujímavý článok z roku 2018: https://blog.sme.sk/ivanolejar/politika/samuel-abraham-ked-niekto-poda-demisiu-musi-realne-odist-nie-kreovat-vladu-fico  

Tak to by sme mali sumár rektorov ...


A teraz k ÚŠP. Úrad špeciálnej prokuratúry vznikol 1. júna 2017 Citácia zo stránky: Úrad špeciálnej prokuratúry vykonáva dozor nad zachovávaním zákonnosti pred začatím trestného stíhania a v prípravnom konaní, trestne stíha osoby podozrivé zo spáchania trestných činov a uplatňuje oprávnenia prokurátora v konaní pred súdom, a to najmä vo veciach trestnej činnosti páchanej zločineckými skupinami, korupčnej trestnej činnosti, zneužívaní právomocí verejného činiteľa, finančnej kriminalite (trestné činy proti majetku a trestné činy hospodárske, vrátane trestných činov poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev), terorizmu a extrémizmu. Od septembra 2004 až do novembra 2020 vládol prokuratúre Dušan Kováčik, ktorý bol ironicky v máji 2022 odsúdený za korupciu. Od februára 2021 až súčasnosť – vrah Daniel Lipšic (sľub zložil 15. februára 2021), pričom tento človek tam nemá vôbec čo robiť, je to nedôstojné a mravne totálne skazené (galaktický prúser).

Špeciálny súd bol zriadený 1. septembra 2004, len 4 mesiace po našom vstupe do Európskej únie. Dňom 17. júla 2009 bol nálezom Ústavného súdu zrušený a zároveň v tento deň vznikol Špecializovaný trestný súd, ktorý prebral jeho nedoriešenú agendu, zamestnancov aj sudcov. Sídli v Pezinku. Za predsedu je od 7. augusta 2020 vymenovaný Ján Hrubala (1964, Levice). Súd po skončení funkčného obdobia Michala Trubana dočasne viedol podpredseda Roman Púchovský. Ján Hrubala publikoval v odborných časopisoch, spoluautor niekoľkých odborných publikácií najmä z oblasti ľudských práv, participácie občanov na správe vecí verejných a interaktívnych prístupov vo výučbe práva. Je členom správnej rady Nadácie otvorenej spoločnosti OSF – Slovensko, spolupracuje s mimovládnou organizáciou CEPA, je odborný garant projektu Právo vo verejnom záujme a i.

Čo tým chceme povedať? Prepojenie "právneho" štátu so školstvom, neziskovkami, korporáciami a vojskom je také neviditeľné. Väčšina ľudí nad tým mikne plecom, ako som sa sama už mnohokrát presvedčila, pretože si myslia, že to ich život nijako neovplyvňuje a nie je to podstatné. Omyl ...

Neziskové organizácie, ktoré sa etablovali na Slovensku po roku 1989, prišli väčšinou spoza oceánu prostredníctvom "pomoci". Sľubujúc slobodu a uctievajúc "zlaté teľa", že už teraz sa budeme mať tak dobre, že nebudeme musieť nič robiť, nám tieto milé neziskovky obsadili náš životný priestor. Priestor, v ktorom vyrastajú naše deti, v ktorom upadajú postupne naše tradície, ktoré ustupujú "demokracii". 

Zamyslime sa nad pojmom demokracia, ktorou sa oháňajú rektori v liste Druckerovi: "demokratické právo mladej generácie klásť otázky a slobodne sa domáhať odpovedí" alebo "na demokratické výdobytky by mali byť mladé generácie právom hrdé"...... Skutočne si títo "ctení učení" rektori uvedomujú, čo to demokracia je? Čím ďalej tým viac si pripadám skôr ako v "dermokracii" (v ruštine dermo = hovno) alebo "démonkracii", kde sa ľudia menia na sebecké, emocionálne vyprahnuté entity, zrúdy a monštrá a tento trend začína už u detí, ktoré má generácia narodená od rokov 1986 a neskôr. Tzv. "kapitalizmus" zmenil ľudí na otrokov nevážiacich si samých seba ......... Na čo máme byť hrdí, keď rektori škôl, ktorí by mali ísť príkladom vo výchove, sa postavia za drzého mladíka? Čo také dokázal tento mladík? Že bol v USA? Že študuje právo? Že hral futbal? Že hrá na klavíri či robil zbierku pre Ukrajinu? Uvedomuje si on či oni, kde sa ocitla Ukrajina? Uvedomuje si niekto z týchto rektorov, kam nás dostala Európska únia a ochrana NATO? Uvedomujú si, kam sme sa dostali s našim hospodárstvom? Uvedomujú si, že boj proti Rusku, je bojom proti vlastným bratom? Poznajú títo ľudia pravdivo históriu ľudskej civilizácie alebo sú sami potomkami entít, ktoré v minulosti boli nejakým spôsobom spojené dejinne, duchovne, energeticky, či geneticky napríklad s chazarskými židmi? Korene nepustia, tak sa hovorí, to sa týka každého človeka ........ Uvedomujú si vôbec, načo bol vytvorený špeciálny súd či špeciálna prokuratúra? Že boli vytvorené ako inštitúcie chrániace selektívne veľké zvieratá? Aby sa nevedelo, ako sa kradne? Keď si pozriete profily takmer všetkých rektorov, sú orientovaní na západ. Sú úplne spracovaní západnou kultúrou, pokiaľ to je možné vôbec takto nazvať, opäť náhoda. Demokracia nikdy nemôže byť vedená bezbrehou slobodou a vonkajškovosťou, bez zodpovednosti a mravnosti. Demokracia neznamená robiť si čo chcem (najmä pokiaľ parazitujem na všetkom čo je v okolí) ...

Protesty na námestiach stále neustávajú. Znamená to snáď, že sa blíži ďalšia "oranžová revolúcia". Ako skončila Ukrajina? Dochádza týmto vysokopostaveným učeným rektorom, že tým, ako konajú, prilievajú olej do ohňa revolúcie? Nulandová v roku 2014 na otázku, že USA vynaložili investície do Ukrajiny, odpovedala "Spojené štáty investovali do Ukrajiny približne 5 miliárd dolárov od roku 1991, keď sa stala novým nezávislým štátom po rozpade Sovietskeho zväzu. Tieto peniaze boli vynaložené na podporu ašpirácií ukrajinského ľudu, ktorý chce silnú demokratickú vládu, ktorá zastupuje ich záujmy (kor. ITAR-TASS Iva Pilshchikov, 22. apríla 2014).

Je pravda, že táto "demokratická vláda", "rozvíjajúca demokraciu na Ukrajine" začala nemilosrdne ničiť ukrajinský ľud rukami fašistov - Banderu, veriac, že občianska vojna a genocída sú najobľúbenejšie ašpirácie a záujmy. Na základe skúseností Ukrajiny a iných krajín, ktoré sa stali obeťami "farebných revolúcií". Demokracia = fašizmus = neokonzervativizmus = vojna a genocída. Ukrajina je kamikadze krajina vo vojne proti Rusku "Kamikadze" bol názov daný japonským samovražedným pilotom počas druhej svetovej vojny. Dnes sa toto slovo často používa v prenesenom význame znamená niekoho, kto bezohľadne a bezdôvodne riskuje svoje blaho a svoj život. Ukrajina je dnes v boji proti Rusku odsúdená stať sa kamikadze krajinou. Ale na rozdiel od japonských kamikadze, ktorí išli na smrť vedome a dobrovoľne, páni tohto sveta využívajú Ukrajinu a jej obyvateľstvo slepo, teda posielajú ich na smrť bez toho, aby si uvedomovali následky.

Ukrajina sa zmenila na zbraň ničenia Ruska, na "projektil", ktorý automaticky letí po danej trajektórii. V tomto prípade je samotný projektil odsúdený na zničenie, len čo dosiahne koncový bod svojho pohybu. Projektilu sa nikto nepýta, či ho chce alebo nie. Jednoducho ho spustia, pričom sa vôbec nestarajú o popol a úlomky, ktoré po ňom ostanú. Ukrajina sa stala takým projektilom určeným pre Rusko. Udalosti na Ukrajine sú zamerané nielen na vtiahnutie Ruska do vojny pomocou všemožných provokácií, ale aj na zjednotenie celého sveta proti Rusku, čím vojna získa globálny rozmer. Dnes už je bez najmenších pochybností dokázané, že na Majdane na Ukrajine boli použité drogy, ktorými boli ovplyvňovaní povstalci. Chcú snáď títo rektori, aby sa Slovensko stalo druhou Ukrajinou? Uvedomujú si, že práve zvrhnutie vlády Fica, ktorá bola legitímne zvolená, tak ako v roku 2018, bude použité ako zámienka na potravu pre delá našimi ľuďmi? 

Neokonom - čítaj chazarom - je jedno, kto zomrie, hlavne, že porazia Rusko a získajú jeho zdroje. Potrebujú krv. Sú to satanisti. Chcú sa vari títo rektori na základe svojich prejavov a mravnej kvality k satanistom pridať? Podporovať temné (žiadne) mravné hodnoty, ktoré sú spojené so satanizmom? Majú títo rektori tak vymyté mozgy, alebo to robia z nejakej motivácie? Ako sa možno spoľahnúť na školstvo? Do akých škôl dať naše deti v budúcnosti, keď hodnoty týchto rektorov sú zmätené, resp. jasne u nich absentuje princíp potreby mravného vzostupu?

Mnohí čerpajú financie z nadácií. Aj tie tu uvedené sú financované aj zo zahraničia (okrem štátnych - tu sa však používajú napr. programy ako Erazmus). Čo je však ich účelom? Účelom nadácií je "podpora demokratických inštitúcií na celom svete prostredníctvom súkromných mimovládnych organizácií". Nadácia dostala príkaz vytvoriť tieto organizácie v rôznych krajinách pod zámienkou presadzovania demokracie, aby ich potom premenila na nástroje sabotáže, podvratných akcií, prípravy revolúcií a vojen. Sú študenti vysokých škôl, zúčastňujúci sa protestov na námestiach, normálni alebo sú nadrogovaní? Skutočne vedia, čo tam robia? Uvedomuje si nejaký študentík Janiga, že je iba bábkou v niečích rukách alebo je totálne zmagorený?

Ako vyplýva zo zamerania vysokých škôl, "vychovávajú leadrov". Na tom by nebolo nič zlé, keby tí lídri nemali vymyté mozgy a nepracovali neskôr pre cudzie mocnosti, ktoré ich použijú a odstránia. Uvedomme si, že učiteľ od materskej po strednú školu zarobí v priemere 1.200 EUR brutto. Pokiaľ sú nejakí študentíkovia - napr. budúci právnici alebo učitelia motivovaní na námestiach aj finančne nejakými neziskovkami, pričom možno nejaký veľmi agilný študent sa stane tzv. lídrom, ktorému zabezpečia aj auto, bude pracovať ako učiteľ? To asi ťažko ... 

Minule som sa dočítala, že nevedieť anglicky je v dnešnej dobe hanba, ale keď sa pozriete na písomný prejav študentov v slovenčine, tak zaplačete, ale poniektorí žiaci povedia, že učiteľ, pokiaľ ich núti písať gramaticky po slovensky správne, tak je "gramo-fašista"... Ale sme to dopracovali ...

Takže milí rektori, naštudujte si najprv a uvedomte si, čo podporujete, naštudujte si, čo je to demokracia, o čom sú nadácie, čo podporujú, odkiaľ sú tie ich pôvodom krvavé peniaze a ako sa vedú vojny zamerané na genocídu a potom sa prihovárajte za tzv. "demokratické" práva a potom sa stavajte za študentíka, ktorý nevie, kde je sever. 

Zdá sa však, že gény zostanú génmi a morfické pole priťahuje svojich. Morfická rezonancia skutočne funguje viac, než by si niekto myslel ...


Záver :

Z hľadiska skúmania duchovného pozadia sú entity, ktoré podporujú najmä na akademickej pôde na Slovensku skryte majdany a falošnú demokraciu bez mravnosti a skutočného princípu pravdivého celostného poznania v duchovnom páde (absentuje priaznivý vzostup a naladenie), sú napojené z hľadiska duchovných energii väčšinou na astrálny egregor (egregory), projektované temnou stranou sveta (temné sily parazitujúceho energetického spektra). Predmetné projekcie (napr. temné klony a pod.) boli preukázané v minulosti napríklad pri "Harvardskom projekte" a rôznych utajených projektoch americkej vlády a armády (Projekt Montauk, viď kniha Filadelfský experiment, MK Ultra a ďalšie ...), majú často do činenia s mágiou, magickými systémami, manipuláciou s vedomím človeka, ktoré parazitujú na iných bytostiach, majú oporu v satanizme, čo vidíme aj v súčasnosti jasným nasúvaním do spoločnosti pred očami detí. Stojí za tým napr. tzv. "Dom Sion", štruktúry "Čierneho bratstva" a iné, o ktorých "mnohí akademici" nemajú absolútne ani potuchy, že čo sa skutočne deje v duchovnom pozadí sveta, proste nevedia, čo to vôbec znamená ................. V podstate sa svet politikov (bábok), štátnikov, akademikov a vedy, až na pozitívne a pravdivé, odborne vyspelé etické a mravné výnimky ľudských bytostí, stal na Slovensku a aj vo svete len priestorom pre intelektuálne prázdne kecy a frázy, prežitok, ktoré z hľadiska čistoty energii a duchovných kvalít nestoja ani za reč ... stále sme v slepej uličke ........ a "oni" sa vracajú a budujú svoj nový svet Chazarov vo svojej starej Zemi, ktorú potrebujú vyľudniť, stavajú proti sebe šachové figúrky bratských národov a pomstievajú sa za ich vyhnanie v časoch Svjatoslava ................... Kedy dobrovoľne prijmeme pravdivé posolstvo, že globalistické tendencie vždy končia fašistickou totalitárnou diktatúrou, ktorá nakoniec zničí sama seba ?


© Marian Svinčiak, www.ariadneknihy.sk, február 2024

© Andrea Svinčiak, www.ariadneknihy.sk, február 2024

https://www.ariadneknihy.sk/