Mimozemská inteligencia a Cesta na Mars

Viac o knihe

Mimoriadne informácie, doteraz nepublikované. Plnofarebný prieskum väzieb medzi starovekými pamiatkami na Zemi, rôznymi formáciami na Marse, posvätnou geometriou, kruhmi v obilí a pokročilou vedou a astrofyzikou.

• Podrobnosti o tom, ako prieskumné sondy vyslané na Mars v 70. rokoch minulého storočia spustili množstvo anomálnych udalostí, najmä kruhov v obilí (glyfy) a ako sú tieto udalosti správami mimozemskej inteligencie, ktoré nám pomôžu vyslať ľudskú misiu na Mars 

• odhaľuje, ako anomálna oblasť Cydonia na Marse zapadá do špirály so zlatým pomerom a pozerá sa na prepojenia medzi marťanskými formáciami a starobylými miestami Zeme, afinita medzi energetickými formáciami a stavebnými celkami na Marse a na Zemi

• je ilustrovaná farebnými fotografiami, mapami a schémami.

V tejto plnofarebnej štúdii založenej na 25-ročnom výskume Mary Bennett v spolupráci s Davidom S. Percym (jedným z autorov knihy Dve Tretiny - Dejiny našej Galaxie)  skúma starodávne a moderné súvislosti medzi Marsom a Zemou a tiež to, ako sa nám mimozemská inteligencia pokúša pomôcť pri konštrukcii životaschopnej vesmírnej lode, ktorá by rýchlo a bezpečne dopravila ľudskú posádku do Mars. Podrobne popisuje, ako prieskumné sondy odoslané na Mars v 70. rokoch minulého storočia spustili viac ako tri desaťročia anomálnych, ale vedecky overených udalostí, vrátane kruhov v obilí alebo glyfov v obilí. Vysvetľuje, ako tieto útvary spolu so súvisiacimi udalosťami kódujú pokročilé inžinierske koncepty, ktoré ponúkajú riešenia základných problémov, ktoré v súčasnosti bránia diaľkovým vesmírnym letom s posádkou či už na Mesiac, Mars alebo mimo neho.

Okrem iných výnimočných informácii prináša kniha aj skryté symboly a slobodomurárske znaky v architektúre USA, Anglicka, Švajčiarska, Francúzska, Egypta a na iných miestach na Zemi.

Pri pohľade na samotnú červenú planétu autor odhaľuje vedecky overiteľné dôkazy poukazujúce na inteligentný dizajn na povrchu Marsu, konkrétne v oblasti Cydonia, ktorá súvisí so Zlatou špirálou. Pozerá sa na skryté väzby medzi marťanskými formáciami a starovekými lokalitami Zeme, ako je napríklad krajina Avebury v Anglicku a komplex v Gíze. Opisuje, ako agentúry zaoberajúce sa cestovaním do vesmíru ticho zrkadlia oblasti Marsu prostredníctvom stavebných projektov tu na Zemi, pričom odhaľuje, že mnohé zo správ ET sú už čiastočne dekódované.


Mary Bennettová

študovala hudbu na Dartington College of Arts a potom strávila väčšinu svojho života ako výskumníčka, spisovateľka a prekladateľka. Vždy udržiavala rovnováhu medzi profesionálnym svetom a jasnovidnými schopnosťami, ktoré mala od detstva, zastávala tiež výkonné pozície vo významných významných korporáciách, vrátane les must de Cartier, v Paríži vo Francúzsku. Zahŕňalo to cestu do Severnej a Južnej Ameriky, na Blízky východ, do Anglicka, Švajčiarska, Belgicka, Holandska a Španielska. Na konci 70. rokov sa vnútorné uvedomenie, že musí písať knihy, stalo takou hnacou silou, že sa cítila nútená pripraviť svoj odchod zo sveta podnikov. S cieľom získať širšie vedomosti z oblasti umenia, architektúry a sochárstva sa pripojila k parížskej umeleckej galérii Artcurial.

V roku 1983 tento prechod dokončila a stala sa samostatnou prekladateľkou v Paríži. Po tom, čo pracovala ako francúzska spolupracovníčka pri produkcii britského filmu Ebony Tower, ktorý sa natáčala vo Francúzsku, navštívila Indiu a Kašmír, potom sa presťahovala do Anglicka a začala svoju spisovateľskú kariéru na plný úväzok. Pracovala na voľnej nohe v Manchestri pre rôzne vydavateľstvá a televíziu Granada, pokračovala vo výskume interakcie vedomia s alternatívnymi energetickými systémami.

Ďalší presun do Hampshire v južnom Anglicku v roku 1989 sa premietol do povedomia verejnosti o kruhoch v obilí. Bennettová bola v správnom čase na správnom mieste. Početné udalosti PSI a EDI, ktoré vždy boli súčasťou jej života, naberali na množstve, aj na kvalite. Jeden z nich ovplyvnil jej rozhodnutie presunúť sa na juh a ďalší podnietil organizáciu experimentu v Salisbury, zameraného na preskúmanie účinku zvuku na miestne energetické línie a vzťahu kruhov v obilí k zvuku. Po úspechu experimentu v Salisbury zorganizovala konferenciu o glyfoch v obilí a spojeniach ETI, na ktorú bol pozvaný David S. Percy, aby predniesol prednášku na tému Tvár na Marse a Avebury. Po tejto udalosti bola Bennettová požiadaná o úpravu diela Dve Tretiny: Dejiny našej Galaxie (Nové energie života, 2019). Potom nasledovala žiadosť sira Johna Whitmora o úpravu druhého vydania bestselleru Výnimočná planéta (The only Planet of Choice, Gateway Books, 1994, Nové energie života, 2021), ktorý bol odborníkmi aj verejnosťou uznaný vo svojej kategórii za jedinečný. Potom skúmala a spoluvytvárala film Dark Moon: Apollo and the Whistle-Blowers (Aulis Publishers, 1999).

Konzultantka na voľnej nohe a prekladateľka pre vydavateľov, mediálne organizácie a súkromné osoby, Bennettová praktizuje Qigong, Taiji a zenovú meditáciu, aby udržala a zlepšila jasnovidné schopnosti, ktoré tiež poskytli cenné poznatky, ako aj kontrolu a vyváženie ohromujúcich informácií, ktoré boli objavené počas jej výskumu jej najnovšej knihy Mimozemské civilizácie a cesta na Mars.

Bennettová žije v anglickom Wiltshire a je spolueditorkou Aulis Online, platformy pokrývajúcej témy od záznamu Apolla na Mesiaci a budúcnosti ľudského vesmírneho cestovania, až po počiatky ľudstva a spojenia Mars/Zem.

David S. Percy

je členom Kráľovskej spoločnosti pre umenie a dlhoročným spolupracovníkom Kráľovskej fotografickej spoločnosti. Ocenený kameraman a filmový a televízny producent je etablovaným profesionálnym komunikátorom vo svete obchodu. Jeho odborné znalosti vyhľadávali nadnárodné korporácie i neziskové organizácie. Percy, ktorý je priekopníkom v počítačovej grafike a animácii, je stále fotografom, grafickým dizajnérom a autorom.

Cestujúc po svete, kde bádal starodávne pamiatky a natáčal dokumentárne filmy, nakrúcal Percy v Nagalande na úpätí Himalájí, z otvorených helikoptér, zo zadnej časti lietadla Hercules lietajúceho vo výške desaťtisíc stôp a z ambulancií upravených na kameru na Strednom Východe.

Percy vytvoril prvú výročnú správu o videu pre medzinárodnú spoločnosť Emhart Corporation v roku 1982. Bol kameramanom jedného z prvých britských 35 mm anamorfických širokouhlých krátkych filmov so zvukom Dolby® pre kiná a svojho prvého filmu The Anna Contract, ktorý v 70. rokoch nepretržite bežal tri mesiace v londýnskom West Ende. Medzi ďalšie filmové počiny patrí filmová réžia pre skupiny Discomania a Knights Electric, ktoré sa často označujú ako ranný predchodca hudobného videa.

Percy bol v 80. rokoch priekopníkom počítačovej animácie a videosteny. Spolu so svojím tímom vytvoril na laserovom disku jeden z prvých plne interaktívnych multimediálnych zdrojov.

Vytvoril sekvencie vizuálnych efektov sledovania rakiet pre video supervízora Ira Curtis-Colemana vystupujúceho vo filme Johna Landisa Spies Like Us z roku 1985. V tom istom roku pre britské ministerstvo obrany nafotil veľký divadelný film s novým lietadlom Tornado: The Third Dimension.

V roku 1997 Percy produkoval film The Face on Mars: The Avebury Connection, ktorý nadväzuje na predchádzajúcu produkciu The Terrestrial Connection, ktorá sa natáčala v sídle OSN v New Yorku v roku 1992. V roku 2000 Percy pokračoval vo vyšetrovaní filmu Záznam Apolla a režíroval filmu Čo sa stalo na Mesiaci?

Percy žije v Londýne a je spolueditorom Aulis online a vedúcim vydavateľstva Aulis Publishing.